*Ürünlerinizin garantisini nasıl sağlıyorsunuz?
Ürünlerimiz mevzuat uyarınca sağlanması gereken garanti koşullarını karşılamakta olup üretici veya ithalatçı garantisindedir. Tüm Türkiye'de yaygın olan servis ağı aracılığıyla garantili ürünlerin onarım ve bakım hizmetleri yerine getirilmektedir. Eksik ürün gönderimi veya hasarlı ürün gönderimi gibi durumlarda, size taahhüt ettiğimiz hizmeti tam olarak yerine getiremediğimiz için sipariş verdiğiniz ürün veya ürünleri iade edebilirsiniz. İade prosedürünü başlatmak için, kargo elemanı ile birlikte durumu tutanağa geçmelisiniz. Üründeki eksik – hata gibi şikâyetleriniz tutanakta mutlaka belirtilip sizin tarafınızdan ve kargo elemanı tarafından imzalanmalıdır. Bu koşulların dışında, eksiksiz olarak teslim edilen ürünlerin iadesi ile ilgili talepleriniz, Tüketici Kanunu'nun ilgili maddeleri gereğince değerlendirilecektir. İade işleminizin hatasız ve süratle gerçekleşmesi için, bu konuyu en kısa sürede info@luxell.com.tr adresine veya müşteri hizmetleri hattına bildirmelisiniz. Daha sonra ürünü en kısa sürede faturası ile birlikte, kargolayarak Luxell'e ulaştırmalısınız.
*Aldığım ürün garanti süresi içinde arızalandı, ne yapmalıyım?
0850 333 59 55'i arayarak arıza talebi oluşturmalısınız. Azami tamir süresi 21 iş günüdür. Tamir süresi 10 günü geçtiği taktirde müşteriye tamiri devam eden ürün için yerine kullanabileceği muadil ürün verilmelidir. Tamir edilen ürün teslim edildiği gün kullanım için verilen ürün tekrar alınır. Ürünün yasal tamirat süresi ( 21 iş günü ) dolduktan sonra tamir edilmediği ya da para iadesi yapılmaması durumunda ; satıcı 30 iş günü içerisinde ücret iadesi veya ürünü yenisiyle değiştirmekle yükümlüdür.
*Aldığım ürünün barkodu, garanti belgesi veya faturasını kaybetttim, garanti kapsamında işlem yaptırabilir miyim?
Maalesef yaptıramazsınız. Müşterilerin garanti belgesi ya da fatura göstermesi zorunludur. Aksi durumda garanti dahilinde işlem yapılmayacaktır.
*Ürünlerin garanti süresi ne kadar?
Garanti süresi malın tesliminden itibaren başlar ve 3 yıldır.
*Aldığım ürünü firmaya bağlı olan servis bayileri dışında anlaşmalı olmayan başka bir bayiye kurdurur veya onarımını yaptırırsam garantisi biter mi?
Evet, satın almış olduğunuz ürün garanti kapsamı dışında kalır. Mala ilişkin tanıtma ve kullanma klavuzunda gösterildiği şekilde kullanmaması ve Luxell'in yetkili kıldığı servis çalışanları dışındaki şirket ve şahıslar tarafından bakım, onarım veya başka bir nedenle müdahale edilmiş olması durumunda malın bütün parçaları dahil olmak üzere ürün garanti kapsamı dışında kalır.
*Cam patlamalarında garanti süresi ne kadar?
Cam patlamalarında; cam ocak, tam boy ve ankastre fırınlarda 3 ay, mini fırınlarda ise 1 aydır.